Lite tid til trening i julestria? Bruk 10 små minutter på dette!

I dag er det en uke til julaften, og det er ikke uvanlig å bli litt stresset. Det er heller ikke så uvanlig at trening er det første som må vike når man får dårlig tid. Det er egentlig litt synd, for det er jo kanskje nettopp da vi trenger et energiboost aller mest. Det er kanskje ikke tiden for å ha de mest hårete målene, og kjøre seg max ut på trening. Men små økter som gir energi til resten av dagens gjøremål, det kan være gull verdt. Det trenger ikke å være så mye som skal til for at både kroppen og hodet skal fortsette å være innstillt på at tening er en del av hverdagen din. Så blir det mye lettere å komme seg på trening når julen er over også.


Du kan for eksempel gjennomføre denne økten på 10 små minutter, som involverer hele kroppen. Det er SÅ mye bedre enn ingenting!

5*pushup med rygghev

5*planke med sidesteg (per side)

5 spensthopp


Sett en alarm på 10 minutter. Gjør så mange runder du rekker av disse øvelsene til alarmen ringer. That's it!


PS: Følg meg gjerne på facebook-siden min og/eller instagram!


- Elisabeth

  • Instagram
  • Facebook Social Ikon

©2019 by Sunt Fokus. Proudly created with Wix.com